ინტეგრირებული გაკვეთილის
გეგმა
ინგლისური ენა და ქართული ენა და ლიტერატურა
კლასი - IVბ
მოსწავლეთა რაოდენობა
30
პედაგოგები: ინგლისური
ენა - მ. გასიტაშვილი
ქართული ენა - ც. ბუჯიაშვილი
გაკვეთილის თემა ასტრიდ ლინგრენდის
მოთხრობები: „პეპი გრძელი წინდა“,
„ბიულერბიუელი
ბავშვები“
გაკვეთილის მიზანი
ინგლისური ენა- მოსწავლეები შეისწავლიან ახალ სიტყვებს:
„kind, alone, generous, pancake, sausage,
to cook, to tell”,შეძლებენ ტექსტის “Pippi Longstoking“ წაკითხვას და გააზრებას.
ქართული ენა - მოსწავლეები
შეძლებენ გაითამაშონ სცენა მოთხრობიდან „ბიულერბიუელი ბავშვები“
გაკვეთილის ამოცანები
მოსწავლეებს განუვითარდებათ
ინგლისურ ენაზე ტექსტის მოსმენის, ტექსტთან დამოუკიდებლად მუშაობის, თანამშრომლობის,
ჯგუფურად მუშაობის, პრეზენტაციის უნარჩვევები.
გაკვეთილის
მიმდინარეობა
|
დრო
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს პროექტორის დახმარებით უჩვენებს მოკლე ვიდეოს
ფილმიდან „პეპი გრძელი წინდა“. მოსწავლეები პასუხობენ კითხვებზე: „Who is she?
What is she doing? What
is she wearing?”
|
5 წთ
|
თვალსაჩინოებების დახმარებით მასწავლებელი შეასწავლის
ახალ სიტყვებს. სიტყვების უკეთ დამახსოვრების მიზნით მასწავლებელი იყენებს სასწავლო
თამაშს „What
is missing?”
|
7
წთ
|
მოსწავლეები
წყვილებში ავსებენ ტექსტში გამოტოვებულ ადგილებს ახალი სიტყვებით.
|
6 წთ
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს ანაწილებს ჯგუფებად. მათ
ურიგდებათ დაჭრილი ტექსტი და აპლიკაციები. მოსწავლეები ტექსტის ნაწილებს ლოგიკური
თანამიმდევრობით აწებებენ თაბახის ფურცლებზე და აკრავენ შესაბამის აპლიკაციას. ჯგუფები
ნამუშევრებს წარმოადგენენ კლასის წინაშე.
|
15 წთ
|
მოსწავლეები ქართულ ენაზე წარმოადგენენ სცენას მოთხრობიდან
„ ბიულერბიუელი ბავშვები“
|
10 წთ
|
საშინაო დავალების დანიშვნა
|
2 წთ
|
შეფასება
მოსწავლეები ფასდებიან
მასწავლებლის მიერ წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий